• زواج زفافنا المجاني
  • منذ 2009
زوج لزوجة قوية

حكون صريح لأقصى درجة ومعلش متزعليش من صراحتى.. لانى فعلا بجد تعبت من انى الاقى اللى بدور عليها. انا شخص ربنا انعم عليا بفحولة زيادة.. معرفش دة العادى ولا مش العادى مبقتش عارف. انا متزوج ومراتى مبتحبش العلاقة الزوجية غير كل اسبوعين مرة وتقولى دة الطبيعى.. وانى انا مش طبيعى انى عايز العلاقة الزوجية كل يوم اربع او خمس مرات على الأقل. وفضلت كدة فترة طويلة بتقنعنى ان انا اللى مش طبيعى لغاية ما انا نفسيا تعبت واتعدقت ورحت للدكتور وكشفت وعملت تحاليل واشعات و الحمد لله فضل من ربنا طلعت سليم وان انا عندى الموضوع دة زيادة شوية عن الطبيعى لان الطبيعى على كلام الدكتور مرة او اتنين فى اليوم بالكتير لكن انا بكون عايز اكتر من كدة بكتير.. طبعا طولت فى الكلام بس معلش محدش يزعل منى المثل بيقول اللى اتلسع من الشوربة ينفخ فى الزبادى والشرط عند الحرث ولا الخناقة عند حصاد الغلة. هو دة انا. معرفش حنقول عيبى ولا طبعى ولا ظروفى المهم دة انا.. اللى راضية تتجوزنى على كدة اهلا وسهلا وعلى راسى وجوة عينى واللى مش قادرة ربنا يكرمها باللى يناسبها ويسعدها ويكون احسن منى


قبل 6 ساعات
خالد٢٠٢٠

الطول١٦٥ الوزن ٧٠ البشرة قمحى


حلوو الحياة@


قبل 5 ساعات
Saeidabdalahh

انا انسان جاد وأرغب في التعارف للارتباط


قبل 16 ساعات

انا محتاج انسانة احتويها وتحتويني والباقى بعد القبول او التواصل ان شاء الله واريد العفة


حمزه 77

الحمدلله مصلي طويل جسم رياضي جاد وعملي لا ادخن


قبل 7 ساعات
smart s

شخصية قيادية متواضعة حملت معنى المسؤولية في مسيرة الحياة الشخصية والعلمية والعملية. أؤمن بأن الحياة درسا يصنع الرجال العظماء..


قبل 19 ساعات
حائر@

احب الهدوء والحياة البسيطه ... لا ارغب بالانجاب تماما لعدم حبي للأطفال... وعدم الرغبه بكتساب مشقه التربيه والتعليم في مجتمع سيئ


قبل 4 ساعات
nasser-NASSER

الصدق الامانة


قبل 19 ساعات
(*حنان وموده وحب*)

بعد التعارف ان شاء الله


متواجد